Jaarverslagen van De Geschillencommissie online

‘Optimaal digitaal’, onze uitdaging bij De Geschillencommissie. De grote informatiestroom die we dagelijks verwerken maakt dat we voortdurend bezig zijn met het optimaliseren hiervan.

Het gaat bij elke overweging en beslissing hieromtrent over het creëren van meerwaarde met onze digitale dienstverlening.

Ons jaarverslag brengen we dit jaar alleen in digitale vorm uit. Makkelijk deelbaar met anderen. De weg vinden naar de juiste commissie en de voor u belangrijke informatie is sneller en overzichtelijker dan ooit. U leest ons jaarverslag waar en wanneer u wilt.

In het jaarverslag Consumentenzaken en het jaarverslag Beroep en bedrijf vindt u cijfers, feiten, een aantal voorbeeldgeschillen en uitspraken per Geschillencommissie.

Update 2019
Wilt u de jaarverslagen van 2015 lezen? Dan kunt u de afdeling Communicatie bellen op 070 – 310 53 03 of een e-mail sturen.

  • 8 december 2016
  • Nieuws