Jacqueline Berkelaar onze nieuwe Directeur

Vanaf 1 mei is Jacqueline Berkelaar directeur van De Geschillencommissie. Zij neemt daarmee ‘het stokje’ over van Carolien Pietjouw. Carolien heeft de afgelopen drie jaar hard gewerkt om De Geschillencommissie toekomstbestendig te maken en de geschilbeslechting voort te kunnen zetten.

Samenwerken aan kwaliteit
Jacqueline, die het laatste anderhalf jaar als Hoofd Klacht- en Geschilbehandeling samenwerken aan kwaliteit al hoog in het vaandel had staan, gaat dit verder bestendigen. Daarnaast staat ketencommunicatie, kennisdelen en het zo vroeg mogelijk oplossen of zelfs voorkomen van klachten bij haar hoog op de agenda. “Een laagdrempelige toegang tot het recht voor íedereen in Nederland is mijn prioriteit!”*

Met een persoonlijke boodschap ‘thuis in de brievenbus’ voor collega’s en bestuursleden van De Geschillencommissie verraste Jacqueline hen én nodigde hen uit om samen met haar verder te werken aan de toekomst van De Geschillencommissie.

*passage uit het persbericht 23 april 2020 ‘Jacqueline Berkelaar nieuwe directeur De Geschillencommissie per 1 mei 2020

Wij werken thuis! Hierdoor zijn wij telefonisch niet bereikbaar


De Geschillencommissie waarborgt de veiligheid van haar medewerkers door thuis te werken. Hierdoor is tot nader bericht alleen ons Klachtenloket Kinderopvang telefonisch bereikbaar. Alle andere telefoonlijnen zijn helaas gesloten. We werken hard aan een andere oplossing en vragen uw begrip en geduld hiervoor.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.