Klachtenloketten


Naast de verschillende geschillencommissies, bestaan er ook een aantal klachtenloketten. Onze klachtenloketten zijn er voor klanten én voor bedrijven die bij het klachtenloket zijn aangesloten. Heeft u een vraag, wilt u advies, heeft u een klacht ontvangen of komt u er samen niet uit? Stel dan een vraag via ons systeem. Wij kunnen u kosteloos helpen om tot een oplossing te komen.

In het overzicht hieronder staan de verschillende klachtenloketten genoemd. Per klachtenloket kunt u bekijken welke soort klachten hier behandeld kunnen worden.

De klachtenloketten zijn momenteel telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 13:00 uur.

Klachtenloket eHerkenning

Klachtenloket eHerkenningDe leverancier van het inlogmiddel eHerkenning maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket eHerkenning. Bij het Klachtenloket eHerkenning kunt u gratis terecht voor ...

Klachtenloket Kinderopvang

Bent u het niet eens met hoe het er op de opvang van uw kind aan toe gaat? Of hebt u als oudercommissie ...

Klachtenloket NIVRE

Heeft u een klacht over het gedrag van een NIVRE-expert of NIVRE-bureau? Dan kunt u kosteloos gebruik maken van het Klachtenloket NIVRE. U ...

Klachtenloket Openbaar Vervoer

Heeft u een klacht over het openbaar vervoer? Dan is het belangrijk dat u de klacht eerst indient bij de vervoerder waar de ...

Klachtenloket Vastgoedprofessionals

Een vastgoedprofessional is een aanbieder met als beroep makelaar, taxateur of bouwkundige. Heeft u een klacht over zo’n professional? Dan kunt u kosteloos ...

Klachtenloket voor Consumentenzaken

Klachtenloket voor consumentenzakenBij het Klachtenloket voor Consumentenzaken kunt u gratis terecht voor informatie rondom uw vraag of klacht en krijgt u richtinggevend advies ...

Klachtenloket voor Ondernemerszaken

De ondernemer is aangesloten bij de Geschillencommissie voor Ondernemerszaken en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket voor Ondernemerszaken. Bij het Klachtenloket voor Ondernemerszaken ...

Klachtenloket Zorg

Is uw zorgaanbieder aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen en maakt hij gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket Zorg? Bij het Klachtenloket Zorg kunt ...