hygiëne

De verwachtingen van hetgeen wat mag worden verwacht op basis van een reisovereenkomst zijn persoonlijk en soms te hoog

Waar gaat de uitspraak over? Het geschil vloeit voort uit een tussen de consument en ondernemer ontstane overeenkomst tot het leveren van een vliegvakantie naar Kos, Griekenland op all-inclusive basis. De consument heeft verschillende klachten over het hotel, waaronder slechte hygiëne, achterstallig onderhoud en koud voedsel bij het buffet, waardoor zij de gehele vakantie buiten […]

Lees verder

Klachten over hygiëne en veiligheid niet van zodanige aard dat een ruime compensatie op zijn plaats is

Waar gaat de uitspraak over? Het geschil betreft een overeenkomst uit 2023 voor de levering van een all-inclusive vakantie naar Antalya, Turkije voor een bedrag van €3.488,45. De consument klaagde over slechte hygiëne en veiligheidsproblemen in het hotel en verlangt een compensatie. De consument stelt zich op het standpunt dat het hotel waar zij verbleef, […]

Lees verder