hygiëne

“De verwachtingen van hetgeen wat mag worden verwacht op basis van een reisovereenkomst zijn persoonlijk en soms te hoog”

Waar gaat de uitspraak over? Het geschil betreft verschillende klachten over een hotel. De consument heeft bij de ondernemer een pakketreis geboekt en heeft klachten over onder andere slechte hygiëne, achterstallig onderhoud en koud voedsel bij het buffet, waardoor zij gedurende de hele vakantie buiten het hotel heeft moeten eten. De consument verlangt een vergoeding […]

Lees verder

Klachten over hygiëne en veiligheid niet van zodanige aard dat een ruime compensatie op zijn plaats is

Waar gaat de uitspraak over? Het geschil betreft klachten over een pakketreis. De consument heeft bij de ondernemer een pakketreis geboekt naar Turkije en stelt dat het hotel niet voldeed aan haar verwachtingen. Zij heeft vanaf aankomst in het hotel bij de ondernemer geklaagd en geprobeerd haar hotel te wijzigen vanwege slechte hygiëne en veiligheidsproblemen. […]

Lees verder