Klachtenprocedure

Cliënt heeft de interne klachtenprocedure niet gevolgd

Waar gaat de uitspraak over? De Geschillencommissie Ziekenhuizen (verder te noemen: de commissie) verklaart de cliënt niet-ontvankelijk in zijn klacht op grond van artikel 6 lid 1 sub b van het reglement van de commissie. De cliënt heeft namelijk niet aangetoond dat hij de interne klachtenprocedure van het ziekenhuis heeft gevolgd. De uitspraak in het […]

Lees verder

Consument klaagde pas na thuiskomst over kwaliteit accommodatie

Waar gaat de uitspraak over? De consument heeft meerdere klachten over de kwaliteit van de geboekte accommodatie. De ondernemer voert aan dat de consument niet heeft geklaagd bij de ondernemer. Door de klachten niet te melden heeft de consument de ondernemer de mogelijkheid ontnomen om de klachten op te lossen. De klacht is derhalve ongegrond. […]

Lees verder

Consument boekte zonder overleg een vakantievilla, klacht is ongegrond

Waar gaat de uitspraak over? De consument boekte een vakantie bij de ondernemer. De consument klaagt over de staat van de hotelkamers. De consument heeft uiteindelijk besloten om naar een ander hotel te gaan. De consument verlangt een schadevergoeding voor onder meer de gemaakte kosten. De ondernemer schrijft dat de consument zonder overleg naar een […]

Lees verder