ten dele gegrond

Ondernemer moet consument op tijd informeren over tariefswijzigingen

Waar gaat de uitspraak over De ondernemer heeft op 27 oktober 2021 aan de consument laten weten dat zijn tarief per 1 november 2021 zou veranderen. De consument vindt de korte tijd tussen de aankondiging en de doorvoering onredelijk omdat hij geen tijd heeft gehad om zich te verdiepen in alternatieven. De consument eist dat […]

Lees verder

Psycholoog had niet zonder toestemming van cliënt in oud dossier mogen kijken

Waar gaat de uitspraak over De cliënt is door twee auto-ongelukken, voor specialistische zorg bij de zorgaanbieder terecht gekomen. Na zijn intake is de cliënt erachter gekomen dat medewerkers van de zorgaanbieder zonder toestemming in zijn oude dossier hebben gekeken. Daarnaast heeft het erg lang geduurd voor de cliënt inzage kreeg in zijn dossier en […]

Lees verder

Klaagster kreeg door gebrekkige communicatie onterecht verkeerde verwachtingen over gezondheid cliënte

Waar gaat de uitspraak over De cliënte was in het ziekenhuis terminaal verklaard en wilde graag terug naar het verzorgingstehuis van zorgaanbieder. Daar kwam de klaagster erachter dat de cliënte niet terminaal was en dat ze verkeerd behandeld werd. Er werden onnodige en verkeerde medicijnen toegediend en tegen het advies van de klaagster en de […]

Lees verder
1 2 3 22