(On)deugdelijke herstelwerkzaamheden ondernemer

  • Home >>
  • (On)deugdelijke herstelwerkzaamheden ondernemer

Geschil over stucwerk en vloerafwerking in badkamer

Waar gaat de uitspraak over? Het geschil betreft de kwaliteit van stucwerk en vloerafwerking in de badkamer. De consument klaagt over een ruw plafond, scheve en te hoge gietvloer, bol stucwerk, scheuren, en kleurverschillen. Herstelwerkzaamheden door de ondernemer bleken onvoldoende. De deskundige van de commissie bevestigt aanzienlijke gebreken, zoals textuurverschillen en onvlakheden, die niet voldoen […]

Lees verder

Twijfels over de kwaliteit van de dakwerkzaamheden

Waar gaat de uitspraak over? De uitspraak betreft een geschil over een overeenkomst tot uitvoering van dakdekkerswerkzaamheden tussen consument en ondernemer. Volgens de consument scheelt het aan de kwaliteit van de werkzaamheden zoals die zijn verricht door de ondernemer. Zou zouden er ook enkele afspraken van de offerte niet zijn nagekomen door de ondernemer. Er […]

Lees verder

Trouwkostuum na pas maken in redelijkheid niet meer draagbaar.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een d.d. 26 september 2004 tussen partijen totstandgekomen overeenkomst, waarbij de ondernemer zich heeft verplicht tot het leveren van een trouwkostuum (hierna te noemen: het artikel) tegen de daarvoor door de consument te betalen prijs van € 1.520,–. Het artikel is vermaakt in het voorjaar van 2006 voor € 350,–. […]

Lees verder