Telefoonnummer

Op grond van de feiten en omstandigheden is het de commissie gebleken dat de consument verkeerd is ingelicht omtrent de kosten voor het gebuik van een 0900 nummer. Consument mocht er daarom op vertrouwen dat het gebruik van dit nummer binnen haar bundel zou vallen.

Onderwerp van het geschil Het geschil betreft een mobiele telefoonaansluiting. De consument heeft op 29 november 2016 de klacht voorgelegd aan de ondernemer. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. De consument heeft een telefoonabonnement van onbeperkt bellen en sms‘en en datagebruik van 4000 mb en hiervoor betaalt […]

Lees verder

Gebrekkige communicatie omtrent nummerportering

Onderwerp van het geschil Het geschil betreft nummerportering.   De consument heeft op 14 juli 2009 de klacht voorgelegd aan de ondernemer.   Een bedrag van € 127,76 is door de consument conform het reglement van de commissie in depot gestort.   Standpunt van de consument   Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt.   […]

Lees verder

Nummerportering en uitgestelde indienststelling

Onderwerp van het geschil Het geschil betreft een abonnement voor een mobiele telefoonaansluiting.   De consument heeft een bedrag niet aan de ondernemer betaald. Een bedrag van € 12,48 heeft de consument bij de commissie gedeponeerd.   Standpunt van de consument   Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt.   De consument heeft […]

Lees verder

Nummer ten onrechte gegeven aan een andere consument

Onderwerp van het geschil Het geschil betreft een mobiele telefoonaansluiting.   Standpunt van de consument   Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt.   Omdat de consument enige tijd in het buitenland zou gaan wonen, heeft hij op 16 april 2007 [zijn mobiele nummer] laten porteren naar de bij de ondernemer gekochte simkaart. Het […]

Lees verder