Totstandkoming

Verbreken relatie met boekingskantoor heeft geen invloed op overeenkomst tussen reiziger en reisorganisator

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 6 augustus 2005via een boekingskantoor met de reisorganisator tot stand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor twee personen naar Djerba in Tunesië met verblijf in een hotel op basis van all inclusive, voor de periode van 15 oktober tot […]

Lees verder

Door de bevestiging van de boeking door de reisorganisator is de reiziger aan de boeking gebonden. Dat geldt ook als via Internet is geboekt

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 12 april 2007 via de internetsite met de reisorganisator tot stand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een verblijf voor twee personen in Hotel Radisson SAS te Hasselt in België op basis van logies en ontbijt, gedurende de periode van […]

Lees verder

Boeking op internet. Overeenkomst tot stand gekomen

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 12 juni 2008 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor twee personen naar Izmir in Turkije met verblijf in een hotel voor de periode van 3 juli tot en met 14 juli voor de […]

Lees verder
1 13 14 15