Totstandkoming

Boeking op internet. Overeenkomst tot stand gekomen

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 12 juni 2008 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor twee personen naar Izmir in Turkije met verblijf in een hotel voor de periode van 3 juli tot en met 14 juli voor de […]

Lees verder

Er is een overeenkomst tot stand gekomen op het moment dat klager bij het verzoek om de aanvraag nogmaals op te sturen niet heeft gezegd dat hij dat niet zou doen

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 21 februari 2007 via het bovengenoemde boekingskantoor met de reisorganisator tot stand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een eigen vervoerreis voor 5 personen naar Maurach in Oostenrijk met verblijf in een appartement op basis van logies voor de periode van […]

Lees verder

Automatisch aangemaakte boekingsbevestiging; herroepen aanbod niet meer mogelijk

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 1 oktober 2005 met de reisorganisator gesloten overeenkomst met betrekking tot een vliegreis naar Monastir, Tunesie en verblijf in een hotel op basis van half pension voor twee personen van 8 oktober 2005 tot en met 15 oktober 2005. De reissom bedroeg € 841,92 in totaal.   Standpunt van klaagster   […]

Lees verder

Klager is als hoofdboeker verantwoordelijk voor de gesloten overeenkomst voor groep van 35 personen.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 10 augustus 2008via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een busreis voor minimaal 15 personen naar Val Thorens in Frankrijk met verblijf in een hotel op basis van logies en ontbijt, voor de periode van 10 april […]

Lees verder

Verbreken relatie met boekingskantoor heeft geen invloed op overeenkomst tussen reiziger en reisorganisator

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 6 augustus 2005via een boekingskantoor met de reisorganisator tot stand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor twee personen naar Djerba in Tunesië met verblijf in een hotel op basis van all inclusive, voor de periode van 15 oktober tot […]

Lees verder

Door de bevestiging van de boeking door de reisorganisator is de reiziger aan de boeking gebonden. Dat geldt ook als via Internet is geboekt

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 12 april 2007 via de internetsite met de reisorganisator tot stand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een verblijf voor twee personen in Hotel Radisson SAS te Hasselt in België op basis van logies en ontbijt, gedurende de periode van […]

Lees verder
1 13 14 15