compensatie

Klachten over hygiëne en veiligheid niet van zodanige aard dat een ruime compensatie op zijn plaats is

Waar gaat de uitspraak over? Het geschil betreft een overeenkomst uit 2023 voor de levering van een all-inclusive vakantie naar Antalya, Turkije voor een bedrag van €3.488,45. De consument klaagde over slechte hygiëne en veiligheidsproblemen in het hotel en verlangt een compensatie. De consument stelt zich op het standpunt dat het hotel waar zij verbleef, […]

Lees verder

Ondernemer heeft juist gehandeld in geschil omtrent een geboekt appartement die niet beschikbaar was

Waar gaat de uitspraak over? De uitspraak gaat over een overeenkomst tussen consument en ondernemer betreffende een geboekte accommodatie. Deze was achteraf niet naar de verwachting van consument. Zij had namelijk een driekamerappartement geboekt, maar een paar weken voor vertrek bleek dat deze niet beschikbaar was. Hierover heeft zij contact opgenomen met de ondernemer. Uit […]

Lees verder
  • 9 januari 2024
  • Reizen