Begeleiding/hulppersonen

Wijziging in reisprogramma heeft persoonlijk grote gevolgen voor klager. Op specifieke locatie had zij as uit willen strooien.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 5 augustus 2014 met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis naar Kaapstad voor een persoon gevolgd door een rondreis door Zuid-Afrika met verblijf in hotels op basis van logies met ontbijt, voor de periode […]

Lees verder

Conflicten met reisleiding melden bij reisorganisator in Nederland.

Onderwerp van het geschil   Het geschil vloeit voort uit een op of omstreeks 9 maart 2004 met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis naar Calgary in Canada voor twee personen met verblijf in hotels en op campings op basis van logies voor de periode […]

Lees verder

Reisleiding heeft voldoende hulp en bijstand verleend bij ziekenhuisopname.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 26 februari 2010 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor vier volwassenen naar Turgutreis in Turkije met verblijf in een hotel op basis van all inclusive voor de periode van 1 juni 2010 t/m […]

Lees verder

Voldoende hulp en bijstand bij tsunami (2).

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 17 september 2004 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor twee personen naar Phuket in Thailand met verblijf in een hotel op basis van logies met ontbijt, voor de […]

Lees verder

Vervanging vaste reisgids door omstandigheden is bedrijfsrisico. Ook geen rechtstreekse vlucht zoals verwacht had mogen worden.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een 14 januari 2012 met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst, waarbij de reisorganisator zich verplicht heeft tot het leveren van een vliegreis voor 2 personen naar Moskou en St. Petersburg (Rusland) met verblijf in een hotel op basis van logies met ontbijt voor de periode van 18 mei 2012 t/m 25 mei 2012 voor […]

Lees verder

Slecht functionerende reisleidster. Klagen bij reisorganisator.

Onderwerp van het geschil   Het geschil vloeit voort uit een op 7 mei 2001 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een busreis voor 2 personen naar Italië met verblijf in diverse hotels (rondreis) op basis van halfpension voor de periode van […]

Lees verder

Klager door de chauffeur buitengewoon grof bejegend.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 11 maart 2002via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een busreis voor twee personen naar diverse plaatsen in Engeland, Wales en Schotland met verblijf in diverse (9) hotels op basis van halfpension, voor […]

Lees verder

Hulp en bijstand in crisissituatie.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 24 juni 2004 tussen klager en de reisorganisator tot stand gekomen overeenkomst waarbij de reisorganisator zich heeft verplicht tot het leveren van een vliegreis voor één persoon naar Turkije met verblijf in Hotel Zinos te Kusadasi op basis van all inclusive, voor de periode […]

Lees verder