Wilt u meer weten over onze uitspraken? Dan kunt u in ons uitsprakenoverzicht onze eerdere uitspraken van de diverse Geschillencommissies. Vul hieronder een trefwoord in of selecteer een commissie. Kiest u een commissie, dan kunt u eventueel daarna ook een uitspraakcategorie selecteren. Het is ook mogelijk om te zoeken op een combinatie van trefwoord, commissie en categorie.
U ziet 7831-7840 van de 8697 uitspraken
Commissie: Ziekenhuizen
Categorie: Medisch dossier
Jaartal: 2020
Soort uitspraak: bindend advies
Uitkomst: ten dele gegrond
Referentiecode:
12311/19109
Waar gaat de uitspraak over De cliënt heeft per post een afschrift van zijn medisch dossier opgevraagd. De cliënt vindt dat de zorgaanbieder onzorgvuldig en onrechtmatig met zijn persoonsgegevens (BSN) is omgegaan, omdat deze op de lay-out van een dvd in zijn medisch dossier te vinden zijn. Daarnaast vindt de cliënt dat de zorgaanbieder zijn […]
Commissie: Recreatie
Categorie: Karakter camping
Jaartal: 2013
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
REC08-0117
Onderwerp van het geschil Het geschil betreft schadevergoeding in verband met de sluiting van een deel van de camping en opheffing van de faciliteiten in verband met herstructurering. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. De consument huurde tot 1 januari 2009 een standplaats bij de ondernemer. […]
Commissie: Post
Categorie: Postzending - vermissing
Jaartal: 2013
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
48638
Onderwerp van het geschil Het geschil heeft betrekking op een vermist pakket. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. Via de ondernemer heb ik een lamp onder rembours ontvangen en betaald. Ik heb de lamp retour gestuurd met een bar-code. Uit navraag bij de ondernemer […]
Commissie: Post
Categorie: Postzending - vermissing
Jaartal: 2013
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
59956
Onderwerp van het geschil Het geschil betreft de vermissing van een postzending. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. De consument heeft een laptop verzonden, maar die is niet aangekomen bij de geadresseerde. PostNl stelt onderzoek te hebben gedaan, waarbij is geconstateerd dat de track & […]
Commissie: Post
Categorie: Postzending - vermissing
Jaartal: 2013
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
64173
Onderwerp van het geschil Het geschil betreft een postpakket. De consument heeft in juni 2011 de klacht voorgelegd aan PostNL. Standpunt van de consument. Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. De consument heeft omstreeks mei 2011 een pakket naar een geadresseerde in [het buitenland] verzonden. In het pakket zat […]
Commissie: Post
Categorie: Postzending - vermissing
Jaartal: 2016
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
100982
Onderwerp van het geschil Het geschil betreft een via PostNL verzonden poststuk. De consument heeft op 1 februari 2016 de klacht voorgelegd aan PostNL. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. Op 17 april 2015 heeft de consument een pakket met een MacBook erin verstuurd naar Rusland. Omdat […]
Commissie: Verpleging Verzorging en Geboortezorg
Categorie: Schade materieel
Jaartal: 2018
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
117172
In het geschil tussen [Klager], wonende te [plaats] namens [cliënt], wonende te [plaats] en Stichting Laurens, gevestigd te Rotterdam, (verder te noemen: de zorgaanbieder). Behandeling van het geschil Partijen zijn overeengekomen dit geschil bij wege van bindend advies door de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg (verder te noemen: de commissie) te laten beslechten. De commissie […]
Commissie: Post
Categorie: Postzending - vermissing
Jaartal: 2014
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
74178
Onderwerp van het geschil Het geschil betreft de vermissing van de inhoud van een poststuk. De consument heeft de klacht tijdig voorgelegd aan de ondernemer. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. De consument heeft gouden sieraden verzonden. De postpakketten zijn aangekomen, maar de inhoud […]
Commissie: Post
Categorie: Postzending - vermissing
Jaartal: 2016
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
97873
Onderwerp van het geschil Het geschil betreft een door de consument via PostNL verzonden poststuk. De consument heeft op 7 mei 2015 de klacht voorgelegd aan PostNL. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. De consument heeft op 18 april 2015 een envelop met bankbiljetten (€ 2.000,–) aangetekend […]
Commissie: Post
Categorie: Postzending - vermissing
Jaartal: 2013
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
64842
Onderwerp van het geschil Het geschil betreft vermissing van een met barcode verzonden pakket. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. De consument heeft op 18 november 2011 een pakket met barcode naar een geadresseerde in [het buitenland] gezonden. De inhoud bestond uit een bril ter waarde […]
Niet gevonden wat u zocht?
Vindt u bij een commissie geen uitspraken? Dan heeft de commissie mogelijk nog geen uitspraken gedaan. Zoekt u uitspraken over een bepaald onderwerp of wilt u meer weten over de lijn van de commissie, maar vindt u niet wat u zoekt? Dan helpen wij u graag.
U kunt hiervoor contact met ons opnemen via dit formulier.
In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.