Totstandkoming

Reissom: afspraak is afspraak.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 31 december 2011 met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis met aansluitende rondreis voor twee personen naar c.q. door Argentinië met verblijf in diverse hotels op basis van logies met ontbijt, voor de periode […]

Lees verder

Misleidende foto.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 5 januari 2001 via een boekingskantoor met de reisorganisator tot stand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor vier personen naar Cefalu (Sicilië) in Italië met verblijf in een appartement op basis van logies voor de periode van […]

Lees verder

Reisorganisator moet waarschuwen voor sterke onderstroom.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 30 juni 2003 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst, waarbij de reisorganisator zich verplicht heeft tot het leveren van een vliegreis voor 4 volwassenen naar Natal in Brazilië met verblijf in een hotel op basis van all-inclusive voor de periode van 23 augustus 2003 t/m 6 september 2003 voor […]

Lees verder

‘All-inclusive’: uit vermelding koffie/theetafel valt niet af te leiden dat espresso en cappuccino uitgesloten zijn.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 8 maart 2002 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst, waarbij de reisorganisator zich verplicht heeft tot het leveren van een vliegreis voor 2 volwassenen naar Side in Turkije met verblijf in [naam hotel] op basis van all-inclusive voor de periode van 17 april 2002 tot en met […]

Lees verder

Klager voldoende geïnformeerd over veiligheid.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 22 juli 2003 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst, waarbij de reisorganisator zich heeft verplicht tot het leveren van een vliegreis voor twee personen naar Fortaleza in Brazilië met verblijf in hotel Lisboa Praia op basis van logies en ontbijt, gedurende de periode van […]

Lees verder

Reissom is inclusief halfpension verzorging en toeslag vlucht.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 17 januari 2001 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor twee personen naar Malaga in Spanje met verblijf in een appartement op basis van halfpension, voor de periode van 15 t/m 29 september 2001 voor […]

Lees verder

Zandstrand blijkt kiezelstrand; animatie is geen disco; afstand strand.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 6 januari 2004 via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst, waarbij de reisorganisator zich verplicht heeft tot het leveren van een eigen vervoersreis voor 7 volwassenen en 2 kinderen naar Sistiane Mare in Italië met verblijf op een camping op basis van logies voor de periode van […]

Lees verder

Bungalow voldoet aan reisaanbod.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 14 maart 2011 via een boekingskantoor tussen partijen tot stand gekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis naar Portugal voor drie personen met verblijf in een driekamerbungalow [naam accommodatie], gedurende de periode van 31 augustus tot en met 14 september 2011, […]

Lees verder
1 3 4 5 6 7 15