pakketreis

Ondernemer heeft geen hulp en bijstand geboden bij afgebroken vlucht

Waar gaat de uitspraak over De consument had bij de ondernemer een pakketreis naar Lanzarote geboekt. De vlucht was van Düsseldorf naar Lanzarote, maar is halverwege afgebroken omdat het vliegveld van Lanzarote werd gesloten vanwege een zandstorm. Op de luchthaven van Düsseldorf was er niemand om de consument op te vangen. De consument heeft zelf […]

Lees verder

Klager neemt geen genoegen met door reisorganisator geboden compensatie

Waar gaat de uitspraak over De klager klaagt over de compensatie die de reisorganisator heeft uitgekeerd voor de niet genoten vakantiedagen. Daarnaast zijn er ineens verborgen kosten opgedoken bij het huren van de auto en was er geen service ter plaatse. Ook is de klager ontevreden over de reactie van de klantenservice. De reisorganisatie geeft […]

Lees verder

Partijen hebben ter zitting geschikt, consument krijgt geld terug

Waar gaat de uitspraak over Het geschil gaat over de tot stand gekomen overeenkomst tussen de partijen, waarbij de ondernemer zich heeft verbonden om een meerdaagse pakketreis te doen verzorgen voor twee personen naar Krakau (Polen). De consument moest hier € 1.043,– voor betalen. De partijen hebben op de zitting overeenstemming bereikt over de manier […]

Lees verder