De Geschillencommissie kent meerdere commissies, die klachten over verschillende, specifieke onderwerpen behandelen. Er zijn consumentencommissies, die klachten tussen consumenten en ondernemers behandelen en er zijn zakelijke commissies. Vanaf een commissiepagina kunt u uw klacht indienen. Op de commissiepagina vindt u het reglement en de brochure van de commissie met daarin de kosten van het indienen van een klacht.
In het overzicht hieronder staan de commissies genoemd. Per commissie kunt u bekijken welke klachten de commissie behandelt. Ook staat hier specifieke informatie, zoals de brochure en het reglement van iedere commissie. Weet u niet bij welke commissie u moet zijn, geen probleem, dien uw klacht digitaal in, en wij helpen u verder.
Soms is er overlap tussen de klachten die commissies behandelen.
Kunt u de ondernemer niet vinden, maar weet u wel dat deze lid is van een brancheorganisatie, dan kunt u ook nagaan of de brancheorganisatie is aangesloten bij De Geschillencommissie. Als dat het geval is, is de ondernemer ook aangesloten en kunt u ook een klacht indienen tegen de ondernemer.
CONTACTGEGEVENS
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
Copyright © De Geschillencommissie 2011-2025 | Disclaimer | Privacy
Wij gebruiken functionele, analytische en marketing cookies. Via de knop Privacy & Cookies beleid kunt u altijd uw toestemming wijzigen of intrekken (in de balk aan de rechteronderkant van het scherm).
Indien u zelf wenst te selecteren welke cookies u wilt accepteren klikt u op 'Zelf instellen'.
Zelf cookies instellen
Door op 'Accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals genoemd in ons cookiebeleid. U kunt alle cookies weigeren door op 'Weigeren' te klikken.
Accepteren Weigeren